Temos que lamentar que nos vimos na obriga de expulsarmos a um militante da nossa organizaçom, dado que há pouco mais de dous meses recebemos umha denúncia dumha violaçom machista por parte de dito militante.
A denúncia foi-nos remitida através do espaço de mulheres doutra organizaçom juvenil, na qual participa a vítima. Ao sabermos da denúncia, constituímos o GTA para investigar o caso e propor umha sançom ao moço agressor, o qual estivo em comunicaçom constante com a denunciante para informar sobre os passos a dar. O denunciado foi apartado dos nossos espaços e ele mesmo se apartou também doutros espaços em que participava e onde podia coincidir com a moça.
Com o conhecimento das duas versons do sucedido ressolvemos que, ao haver umha violaçom, o moço sinalado tem de deixar de participar da vida política, polo que procedimos a expulsá-lo de Isca!. Além da nossa organizaçom, os espaços em que puder participar actualmente serám informados deste sucesso para eles agirem segundo considerem.
Queremos desculpar-nos publicamente com a moça agredida e condenarmos que esta agressom tivesse lugar, posto que entendemos que Isca!, ao ser umha organizaçom que pretende derrubar o sistema que ampara estas violências, tem responsabilidade em tanto em quanto um militante seu abusa dumha moça.