No dia 8 de Novembro, forças militares de Marrocos atacárom o
Estes feitos nom som mais mais que o último episódio dum longo historial de crimes contra o povo saaráui por parte de Marrocos, iniciado coa ocupaçom há 35 anos e que deu lugar ao exílio de grande parte da populaçom autóctone (165.000 pessoas moram a dia de hoje nos campos de refugiados em Tindouf, Argélia), à construçom do muro da vergonha e aos ataques sistemáticos contra a populaçom saaraui que ficou no seu território, submetido a ocupaçom militar.
O mantimento da ocupaçom nom seria possível de nom ser pola cumplicidade de boa parte da comunidade internacional, e particularmente polo indigno papel do governo espanhol, antiga potência ocupante que hoje é o principal valedor da política criminal de Mohamed VI.
De Isca!, manifestamos a nossa solidariedade co povo saaráui, e demandamos novamente umha soluçom justa na linha do que o Frente Polisario, legítimo representante do seu povo, reclama: o reconhecimento do direito de autodeterminaçom que abra as portas à independência nacional e ao regresso de todos os refugiados à sua terra.
Ademais, chamamos a participar nas concentraçons convocadas polo BNG para hoje, 9 de Novembro, às 20:00h nas seguintes cidades galegas:
PONTEVEDRA
Subdelegación do Goberno
Praza de España, s/n
A CORUÑA
Delegación do Goberno
Avda. da Mariña, 23
LUGO
Subdelegación do Goberno
Rúa Armanya, 10
OURENSE
Subdelegación do Goberno
Parque de San Lázaro, 1
FERROL
Concello de Ferrol
Praza de Armas, s/n
SANTIAGO DE COMPOSTELA
Praza de Cervantes
VIGO
Museo MARCO
Rúa do Príncipe, 54