Mais umha vez, as juventudes revolucionárias dos povos oprimidos dentro do Estado Espanhol unimo-nos e erguemos as nossas vozes ao berro do internacionalismo, ao berro da solidariedade de classe e entre povos, apoiando o processo que se está a dar numha parte dos Països Catalans, um processo atacado desde o primeiro momento por este regime corrupto e apodrecido chamado com frequência “regime do 78”.
É legítimo e radicalmente democrático poder exercer o direito à livre autodeterminaçom dum povo, reclamar a soberania para as naçons e que as suas gentes podam decidir o seu futuro livremente. Por isto, desde “somos vuestra peor pesadilla” apoiamos firmemente o processo que está levando o povo catalám e advogamos polo sim.
O regime do 78 tem medo de que o processo catalám frature um dos piares nos quais se sustenta: a “unidad de España”. Assim, este medo fai-lhes mandar às suas forças de segurança incautar-se de papeletas em imprensas, intentando justificar que o democrático é nom votar, respondendo assim com a única linguagem que conhece: a repressom.
Mas as juventudes revolucionárias temo-lo claro: seguiremos a luitar contra este estado e este sistema que nos oprime como povos, como classe, como géneros.
Seguiremos fazendo todo o necessário para que este regime caia. Seguiremos realizando acçons conjuntas nos distintos povos, como manifestaçons juvenis contra a lei mordaça, acçons contra símbolos do regime e contra o franquismo (touros de Osborne, queimas de retratos de antigos ditadores com os seus sucessores, etc.).
Sabemos que a repressom vai aumentar devido a este processo rupturista. Aliás, faremos todo o que esteja nas nossas mans para que o povo catalám poda romper as cadeias que o atam a este sistema que nom fai mais que explorar as suas gentes e aos seus povos.
Hoje em dia, a luita do povo catalám é a ponta de lança contra este regime, a ponta de lança para que no resto do Estado Espanhol comece a falar-se nom apenas da República Catalá, senom também das repúblicas dos povos que a conformam.
Por isto, as organizaçons que conformamos “somos vuestra peor pesadilla” queremos dizer bem alto:
INDEPENDÈNCIA PAÏSOS CATALANS, VISCA CATALUNYA LLIURE!
Referendum sim! Sem urnas nom há democracia!
.
Darreu – Briga – Yesca – Ernai – Arran – Purna – Jaleo – Isca!