Mais um ano reivindicamos a jornada nacional do Dia da Pátria Galega como umha jornada de luita e reivindicaçom para o nosso povo. Um dia que tem especial importância no nosso calendário por estarmos imersas numha época onde o nacionalismo espanhol tem completa liberdade para se manifestar em qualquer ocasiom junto com a extrema direita.
Nós, como moças combativas que aspiramos a umha realidade justa, nom podemos ficar caladas ante um sistema que nos oprime —seja qual for a forma: violência patriarcal, violência LGBTfóbica, violência racista, opressom de classe, opressom nacional etc.
Por isso reivindicamos outro 25 de xulho, por ser a data onde todas as luitas tenhem espaço conjunto sob um marco nacional Queremos trabalhar cara a República Popular Galega, umha realidade na que aspiramos a liberar-nos de toda opressom.
Para isso, a única via passa pola independência. Este será o primeiro passo para tombarmos o capitalismo e luitarmos por um sistema justo para as classes populares: o socialismo.
Temo-lo claro:
ERGUERMOS MOVIMENTO JUVENIL
CARA A REPÚBLICA POPULAR GALEGA
A seguir deixamos um mapa onde poderedes ver em que atividades participaremos este ano.
Participa connosco!