Dia da Pátria Galega 2022

Mais um ano reivindicamos a jornada nacional do Dia da Pátria Galega como umha jornada de luita e reivindicaçom para o nosso povo. Um dia que tem especial importância no nosso calendário por estarmos imersas numha época onde o nacionalismo espanhol tem completa liberdade para se manifestar em qualquer ocasiom junto com a extrema direita.

República Popular Galega

Nós, como moças combativas que aspiramos a umha realidade justa, nom podemos ficar caladas ante um sistema que nos oprime —seja qual for a forma: violência patriarcal, violência LGBTfóbica, violência racista, opressom de classe, opressom nacional etc.

Por isso reivindicamos outro 25 de xulho, por ser a data onde todas as luitas tenhem espaço conjunto sob um marco nacional Queremos trabalhar cara a República Popular Galega, umha realidade na que aspiramos a liberar-nos de toda opressom.

Para isso, a única via passa pola independência. Este será o primeiro passo para tombarmos o capitalismo e luitarmos por um sistema justo para as classes populares: o socialismo.

Temo-lo claro:

ERGUERMOS MOVIMENTO JUVENIL

CARA A REPÚBLICA POPULAR GALEGA

A seguir deixamos um mapa onde poderedes ver em que atividades participaremos este ano.

Participa connosco!

Partíllao!

En Facebook
En Twitter
En Pinterest
Polo WhatsApp
Ou polo Telegram
Email

Deixa un comentario