Jornada em defesa das nossas seleçons nacionais

O vindeiro sábado 29 de dezembro terá lugar umha nova jornada de reivindicaçom pola oficialidade das nossas seleçons desportivas. A pesar do bloqueio da Junta do PP e da Federaçom Galega, o colectivo Siareir@s Galeg@s nom renunciou a que o desporto galego tivesse umha oportunidade de se visibilizar, e por meio da auto-organizaçom, fôrom quem de fazer possível que este ano, como desde hai seis, houvesse um encontro da seleçom galega de futebol nestas datas. Ademais, desta volta sumará-se a novidade dumha exibiçom de futebol gaélico, desporto que está a divulgar-se polo nosso país nos últimos tempos. A cidade escolhida é Ponte Vedra e o rival a seleçom do Curdistám, um povo que, coma o nosso, vê negado o seu dereito à autodeterminaçom. Assim, esta convocatória debe servir-nos para solidarizarmo-nos novamente com o povo curdo, oprimido com a cumplicidade hipócrita de organismos internacionáis como a ONU ou a Uniom Europeia.

Esta nova convocatória demostra que pese à ofensiva do Partido Popular contra os nossos sinais de identidade nom conseguírom calar a voz de quem reclamamos os direitos da Galiza a competir como país, a oficialidade das nosas seleçons desportivas e o nosso direito a ter representaçom e equipas próprias em competiçons oficiais.

Frente à imposiçom do desporto como um agente espanholizador e como um negócio de massas dirigido pelo capital, quem apoiamos esta iniciativa defendemos o desporto de base e a cultura propriamente galega. Frente a estas agressons, o 29 participaremos da oferta reivindicativa d@s siareir@as, que vai desde a bilharda e os jogos populares até um jantar popular ou a oportunidade de escoitarmos a música doutras naçoms negadas e também da nossa, reivindicando assim um lezer na nossa língua e alternativo a modelos impostos.

Desde Isca! louvamos o esforço d@s siareir@s e fazemos um chamado a participar desta jornada lúdico-reivindicativa e da manifestaçom nacional que percorrerá as ruas pontevedresas reivindicando o direito da Galiza a contar com seleçons próprias e oficiais, mais um passo na loita pola soberania nacional.

UMHA NAÇOM, UMHA SELECÇOM!

Partíllao!

En Facebook
En Twitter
En Pinterest
Polo WhatsApp
Ou polo Telegram
Email

Deixa un comentario